Alla inlägg den 10 april 2009

Bra

Av Fredrika - 10 april 2009 23:55

Har varit en rolig dag idag! Morfar och mormor mådde okej!


Tog lite kort när jag ändå var där, åkte fram på kyrkogården på vägen hem, det var fint där med. Det är väldigt synd att man inte kommer iväg dit oftare.


Vi lagade påsklunch när föräldrarna hade åkt iväg till sitt party, blev jättegott. Äggtoddy när vi kollade på ice age så klart! Blir ju ingen påsk annars! :) imorgon ska vi spela disk-golf! Ska bli roligt att testa! Inte för att jag tror att jag är särskillt bra på det men någon ska ju komma sist också! :)


glad påsk och trevlig helg!!!!

Av Fredrika - 10 april 2009 08:33

Nu ska jag försöka att klämma ner något att äta. Efter det ska jag ut och springa igen! Har börjat tycka att det är ganska kul! Det är bra träning i alla fall.

Ovido - Quiz & Flashcards