Alla inlägg under juni 2009

:(

Av Fredrika - 30 juni 2009 22:30

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( känner mig inte så uppåt som jag skulle vilja. Förstår inte hur mycket elände det kan få hända i en och samma familj. Klämd under en traktor, fy fan. Han var bara fyra år, han hade bara levt i fyra ynka år! Orkar inte mer nu.


Det är såhär: Min syssling ville ha barn och deras första barn dör i magen på mamman, sen får de ett till. Detta barn blir deras ögonsten, särskillt pappans. Nu hade det här barnet hunnit bli fyra år gammal, de var ute på åkern och skulle så, eller plöja eller något. Pojken öppnade grinden för traktorn som skulle igenom, allt var säkert och pojken var på lagom långt avstånd... Sen helt plötsligt snubblar lilla Erik och slår i huvudet i traktorn och dör... Fy satan vad hemskt. Hur kunde det här hända??

Av Fredrika - 30 juni 2009 17:59

Men: No shirt, no drink. Women: No shirt, free drink.

Av Fredrika - 30 juni 2009 11:29

Min sysslings barn har dött. Han blev klämd under en traktor. Endast fyra år gammal. Det är andra barnet för dem som dör, första var döfött. Som tur var var det inte barnets pappa som körde.

Av Fredrika - 30 juni 2009 06:13

Dags att plocka JORDGUBBAR!!!!!!! Underbart!

Av Fredrika - 29 juni 2009 21:23

Det blev inget bad, orkade inte sätta mig i den varma, varma bilen igen! Men grill blev det, och gott blev det med! Imorgon ska jag plocka jordgubbar med mormor! Längtar!!! Det är så underbart gott!!! Kanske blir till att bada imorgon då?! Om Någon hänger på! Tråkigt att bada själv menar jag...

Av Fredrika - 29 juni 2009 17:42

Idag har jag tillbringat åtta timmar i Borås. Har köpt både onödiga och nö(r)diga saker! Nu längtar till och med jag efter att bada, så det blir väl till att ge sig av till stranden innan vi ska grilla! :)

Av Fredrika - 28 juni 2009 14:36

Dagens projekt har varit att plantera om mina växter (de som fortfarande levde, de andra kastades...) traska från till hemgården med lönepapper, så jag får några pengar nästa månad! :) men det var varmt, luften stod alldeles stilla mellan husen! Om det hade funnits någon bil hemma hade jag väl antagligen åkt till Dammen, men nu gör det inte det så då får jag väl vara hemma! Kanske måla eller läsa en bok i skuggan! Eller varför inte en kall öl i skuggan! Mmm! Ska i alla fall ta det lugnt! Nästa jobb pass börjar inte förrän på fredag! Rena lyxen!

Av Fredrika - 27 juni 2009 16:49

Hemma! Levande! Lycklig! Har haft en underbar "semester". Gör-skoj!!!! Vägen hem tog 6,5 timmar... Lite jobbigt, men vi körde lite fel också! Dit tog det bara 4,5 ca. Nu är jag i alla fall hemma! Och glad! :)

Ovido - Quiz & Flashcards