Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Fredrika - 13 juni 2009 23:58

Det har varit mycket bättre idag, på nästan alla sätt faktiskt! Har hunnit med årets potatisfestival med. Och i eftermiddags var jag och mamma hos morfar, kusin var där med. Morfar var mycket piggare och nu pratade han på som vanligt! Nu på kvällen har jag pratat med syster så då känns det ännu bättre. Har verkligen saknat henne, gör alltid det när det inte är som vanligt. Trevligt med lite sällskap också! Imorgon ska vi nog ta en till sväng till morfar, sen ska vi nog bara slappa!


Jag jobbar måndag, tisdag och onsdag vad jag vet, men det blir säkert lite mer! Det finns väl alltid något att hitta på. Kanske får gå ut med Bingo när vi är hos mormor, får se vad det är för väder. Har en himla lust att spela också, jag har liksom inte hunnit det i denna veckan, så det kliar i fingrarna! Måla vill jag med...

Ovido - Quiz & Flashcards