Alla inlägg den 8 juni 2009

.

Av Fredrika - 8 juni 2009 16:06

Var hos mormor. Känns faktiskt lite bättre nu efteråt. Vi är väldigt lika, båda måste älta och ha ur oss allt innan det bli bättre. Mamma och mormor ska till morfar imorgon, men jag kan inte åka med, får ta det på onsdag eller nåt istället. Vi ringde till honom idag och han verkade ganska nöjd. Han hade fått smärtlindring så han hade inte ont längre och det känns skönt att veta. Mormor och min moster hade varit där idag och hälsat på och mormor sa att han hade varit mycket bättre än vad hon hade trott, det känns också bra att veta. Men man får ta en dag i taget. Tack alla som stöttar på ett eller annat vis, även om jag inte alltid orkar svara så läser jag, och det värmer det ni skriver. Tack.

Av Fredrika - 8 juni 2009 08:46

Jag vet inte vad jag ska göra, jag vet inte vad jag ska skriva, jag vet inte vad jag ska säga, jag vet ingenting längre. Bara att allt är dåligt, och alla mår dåligt.

Ovido - Quiz & Flashcards