Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Fredrika - 16 juni 2009 14:29

Nu är det snart dags för dagens jobb! Ser fram emot det? Tror att vi ska gå och handla, bada bubbelbad, och lite annat småplock! Ska bli roligt! Sen ska jag åka hela vägen från Borås och hem och sova! Börjar redan bli lite trött! :)

Av Fredrika - 16 juni 2009 10:01

Det gick bra att jobba igår! Detta är nog det slappaste jobbet, kan inte bli så mycket slappare! Bara tre att ta hand om också, jättebra! Idag ska jag ta det lugnt fram till två, då ska jag sätta mig i bilen och pysa till Borås för att jobba! :) roligt! Nu har jag varit på tre nya ställen och jobbat bara på en vecka! Heltsjukt!


Morfar var tydligen ganska dålig igår med... Hade inte ändrat sig så mycket sen vi var där i söndags. Men mormor mådde bättre och var gladare.


Nu orkar jag inte mer.

Ovido - Quiz & Flashcards