Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Fredrika - 20 juni 2009 17:45

Jag kommer inte ihåg vad det var jag skulle skriva, jag vet att jag tänkte på något, men nu är det borta! Kan i alla fall skriva att jag hade en helt okej midsommar! Eller ja, mellan åtta och ett i alla fall! ;) snart kommer syrran hem med pojkvän och kompis. Blir fullt hus här med andra ord! Någon som har ett ledigt rum?

Av Fredrika - 20 juni 2009 15:05

Morfar har fått mera ont igen. Piss också. Var där igår och då var han på topp! Han pratade och var pigg. Idag hade han också varit pigg, hade till och med suttit ute en liten stund!


Min moster ringde och pratade av sig lite, det är faktiskt skönt att veta vad de andra syskonen känner också. Och så vet man att man inte är ensam också. Moster hade pratat med skötersksan som skulle komma idag och ge mer piller.


Jag har förresten fått hans bil! Kul, nu har jag något att åka i! Skriver mer sen, för jag orkar inte mer nu! Mår illa och ska dricka te! Hoppas jag inte smittat någon, fast jag tror att det är biverkningar av tabletterna. Sånt är livet! :)

Ovido - Quiz & Flashcards