Direktlänk till inlägg 20 april 2009

Krig med grannen!

Av Fredrika - 20 april 2009 22:09

Höll på att spy innan middagen! Gick ut för att kolla posten (för tredje gången bara) innan jag skulle äta, då ser jag min granne som är runt 65 stå med rumpan upp i en rabatt och byxorna alldeles för långt ner... Så sjukt äckligt! Tittade inte mer åt hennes håll efter det!


Har städat bilen idag med! Gick faktiskt ganska bra! Tror att det blev hyfsat ren!


Lekte med lilltjejen som inte alls är liten! Hon är väldigt noga med att hon är stor nu, ska alldeles snart fylla fem år! Hon blev sjukt sur när jag skällde på henne, annars var det lugnt! Man får ju faktiskt inte kasta gosedjur på lillasyster... Var glad att hon bara la sig på sängen och tjura och inte gjorde som mig när jag var liten! Jag var (är...) ju typ världens envisaste! Ville jag inte åka i bilen så var det typ ingen idé att försöka lirka med mig, våld var väl det enda som hjälpte! Typ bära in mig i bilen och stänga dörren fort! Men tjejen bara tjura lite på sängen i kanske en och en halv minut, sen ville hon ha en kram och då var allt bra igen, och hon hade fattat vad jag hade sagt! :) allt var frid och fröjd och alla var nöjda och belåtna, särskillt lillasyster som fått leka med mig alldeles själv i typ två minuter! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrika - 13 februari 2011 16:49

Hej! Har bytt bloggplats. Fråga om den nya adressen om ni känner er värdiga. ...

Av Fredrika - 1 januari 2011 10:17

Jaha, då har vi ringt in det nya året då. Det har väl kanske inte precis börjat som jag har önskat men vi får väl se vart det lider så småningom.    Det har hunnit vara både julavslutningar och hemresande och julafton och jul och så sedan jag skr...

Av Fredrika - 5 december 2010 12:41

Idag är det Söndag... IGEN! Tycker det är söndag jämt! Söndag betyder Söndags-ångest! Ångest för att man inte hunnit göra alla läxor som man skulle hunnit med i helgen... Blää!   Igår kom i alla fall Robin hem. Känns skönt att ha honom i Sverige ...

Av Fredrika - 2 december 2010 19:27

I dagens samhälle pressas vi ganska bra av både ideal och livsstil, och det är banne mig inte konstigt att man är ihjälstressad när fötterna ska filas, smörjas och det ska klippas naglar, och kanske ska de målas också, benen ska rakas, smörjas och br...

Av Fredrika - 1 december 2010 20:30

Det går ju faktiskt att både njuta av en rejäl nys och göra bort sig totalt när man har en snorloska under näsan eller varför inte snor över hela jackan? Och så finns det den där härliga gamla repeterings-nysen, när man nyser tills tårarna sprutar,...

Ovido - Quiz & Flashcards