Alla inlägg under maj 2009

Av Fredrika - 19 maj 2009 21:52

Har varit i göteborg idag och lärt mig hur man använder datorer för personer med begåvningshandikapp. Det var verkligen intressant, men det var synd att programmen inte passade äldre personer. Det var mest spel och scheman för personer som fortfarande gick i skolan. Design programmen var urdåligt med, bilderna var och blev ungefär som pictogrambilder. Och dem är ju inte alltför snygga. Finns ju inte heller så mycket att redigera på dem. Men man fick i alla fall många tips och nya idéer och det ju alltid bra och kul!!!!

Av Fredrika - 18 maj 2009 21:09

Kom hit och lyssna på tystnaden den säger ingenting. Det är det bästa jag har hört på länge, i mitt meningslösa liv. Kom hit och lyssna på tystnaden med mig...

Av Fredrika - 18 maj 2009 21:07

Man kan väl inte förvänta sig något storartat av sitt liv. Men bättre än såhär, får man hoppas att det blir. Alla andra verkar ha funnit, det jag inte lyckats få. Alla andra verkar ha hunnit, det jag inte hunnit nå. Så det är väl bara att fortsätta att gå...

Av Fredrika - 18 maj 2009 21:02

Det kunde aldrig blivit något mer mellan oss två. Men det var underbart, så underbart ändå. Han var vad jag behövde för att hitta tillbaks, jag tror jag är en starkare människa idag.

Av Fredrika - 18 maj 2009 18:07

Säg hur aktierna faller, säg hur kursen vänder om. Ge mig tips och goda råd, så jag kan göra helt tvärtom. För det är väl fan inte sånt man tänker på drömmer om?

Av Fredrika - 17 maj 2009 13:44

Jaha, då var ena schemat klart då. Ska jobba på midsommardagen, min födelsedag och mormors födelsedag, å några dygn till. Men det blir nog bra ändå! Tror att det är ett jobba-på-födelsedagar-år i år!

Av Fredrika - 16 maj 2009 16:43

Nu är jag fin. Vi ska ha kalas så därför har jag tagit på mig fina kläder. Idag går det i blått. Kläderna får fram färgen på mina ögon så det borde vara snyggt.

Av Fredrika - 16 maj 2009 12:20

Tack alla som kom ihåg att gratta lilla mig igår!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards