Alla inlägg under maj 2009

Av Fredrika - 1 maj 2009 21:53

Åh, stora tjejen fyller fem år imorgon! Grattis! Har varit och jobbat nu. Först var vi på stora lekparken och gungade jättelänge, sen gick vi hem och lekte/städade på rummet så det skulle bli snyggt tills imorgon men tjejens mamma fick nog göra om det sen... Sen gick vi ut i trädgården och gungade ännu mer, och åkte lite leksakstraktor! :)


Tjejen var så stolt och berättade massor av gånger om vad hon skulle göra imorgon, att mamma och pappa skulle komma och sjunga för henne så hon vaknade, att hon skulle äta frukost, att alla barnen från dagis skulle komma hem till henne och ge henne paket! Jag tror att just det sista, att dagis skulle komma, var väldigt stor för henne då hon bara har haft en kompis hos sig innan. Hoppas hon får roligt imorgon och att hon blir nöjd! Just det, lillasyster skulle vara hos farmor för annars skulle hon bara skrika och förstöra! :) Är det inte syskonkärlek!

Av Fredrika - 1 maj 2009 09:53

Hadla och jobba är det enda jag gör nu för tiden känns det som. Ska jobba idag och om jag hinner när jag kommer hem ska jag laga matlådor till nästa vecka. Eller så tar jag och gör det imorgon, då tror jag till och med att jag är ledig!


Då kanske jag och syster ska åka till nolhaga och spela discgolf! Fick min disc igår, eller fick å fick får väl betala för den! Disken är gul och bara det är ju skrattretande! Jag som hatar gult! :) Nä, nu måste jag få ner något i magen och sedan blir det väl till att traska till jobbet!

Ovido - Quiz & Flashcards