Alla inlägg under april 2009

Av Fredrika - 5 april 2009 15:52

Jag hittade faktiskt efter många om och men och stön och Stånk ett par student skor och ett par stövlar! Nu återstår bara det stora problemet att lära sig gå i skorna... Har aldrig i hela mitt liv haft skor med klack och dessa skor har en klack på ca fyra centimeter. Okej, det är väl inte så mycket, men tänk på att jag inte har någon balans! I värsta fall får väl Axel bära mig ut ur skolan! :) skulle hon säkert (inte) göra! ;)

Av Fredrika - 5 april 2009 13:42

Nu har jag varit ute och gått med mitt nya gör-snygga paraflax!! Åh, det är så otroligt snyggt! Fast mamma tycker inte som jag, hon skämdes för mig när vi var ute... Haha! ;)


Nu ska jag åka och förhoppningsvis köpa ett par skor, och kanske stövlar. Tänkte fixa student skor. Hatar sko affärer! Att hitta snygga och bekväma skor är nog bland det tråkigaste jag vet! Jättekonstigt, för förut (när mamma alltid åkte med) tyckte jag att det var roligt och lätt, hittade typ alltid bra skor och var klart efter sju minuter. Nu hittar jag aldrig något som är snyggt eller bekvämt. Jaja, får hoppas det går bättre idag!


Tjing-pling!

Av Fredrika - 4 april 2009 14:00

Nu har jag varit i borås och shoppat loss! Köpte faktiskt en kjol som jag hade tänkt ha på studenten. Hoppas att den duger, är ju vit i alla fall.


Handlade för massor av pengar på clas ohlsson, massa målar saker och ramar. Köpte också världens snyggaste paraflax på lager house! Med massa fiskar på och det står typ vad det är för fisk, ex. Ful fisk! Jättegulligt! Nu ska jag bara njuta av det härliga vädret resten av dagen! Och ta massor av kort! Älskar min kamera! :)

Av Fredrika - 3 april 2009 16:14

Idag vad det sista dagen i skolan för mig!!!! Är så glad för det! Och ännu gladare blev jag när vi fick MVG på vårat projekt arbete! :) tror att det var glada dagen idag! Och det är ju bra för sådana behövs ju också! :) Hade utvecklings samtal med, hade mvg i bild och musik också, kanske inte så konstigt! VG i socialpsykiatri, alternativ medicin, religion, kanske svenska, och g i naturkunskap! Inte så konstigt för det är dödens tråkigt! Tänk vad bra betyg jag hade haft om jag ansträngde mig lite!

?

Av Fredrika - 2 april 2009 10:13

Herregud, ta det lite lugnt! :) det var i alla fall besöksrekord här igår! Grattis mig! Och min andra kommentar! Fortsatt så! :)

Av Fredrika - 1 april 2009 15:53

"ja, men man kan ju berätta på ett snällt sätt! Och under har ju skett, än är hoppet inte ute! Man behöver inte acceptera den, däremot kan man göra det bästa av situationen och det tycker i alla fall jag att du gör!"


Dagens bästa sms! Det värmde verkligen! Tack kompis, kompis!! :)

Av Fredrika - 1 april 2009 10:50

Jag är låg. Passa er.

Ovido - Quiz & Flashcards