Alla inlägg under april 2009

Av Fredrika - 21 april 2009 18:44

Jag har broder daniel på min telefon... Jag borde skämmas och gå å dö. Men jag har en av deras låtar där för att jag ska planka den, inget annat.


Nu ska jag tillbaka till köket och städa tror jag... Råkade lämna en av de boende själv där förut, hon var skitglad och sa att hon hade diskat! Då blev jag lite rädd. Får väl försöka sanera innan ordinarie personal kommer om någon timme! Hoppas jag hinner! Idag är det även klux-kväll, okul. Suck! Men snart byter jag praktikplats hoppas det blir bättre då! Tack å hej!

Av Fredrika - 20 april 2009 22:09

Höll på att spy innan middagen! Gick ut för att kolla posten (för tredje gången bara) innan jag skulle äta, då ser jag min granne som är runt 65 stå med rumpan upp i en rabatt och byxorna alldeles för långt ner... Så sjukt äckligt! Tittade inte mer åt hennes håll efter det!


Har städat bilen idag med! Gick faktiskt ganska bra! Tror att det blev hyfsat ren!


Lekte med lilltjejen som inte alls är liten! Hon är väldigt noga med att hon är stor nu, ska alldeles snart fylla fem år! Hon blev sjukt sur när jag skällde på henne, annars var det lugnt! Man får ju faktiskt inte kasta gosedjur på lillasyster... Var glad att hon bara la sig på sängen och tjura och inte gjorde som mig när jag var liten! Jag var (är...) ju typ världens envisaste! Ville jag inte åka i bilen så var det typ ingen idé att försöka lirka med mig, våld var väl det enda som hjälpte! Typ bära in mig i bilen och stänga dörren fort! Men tjejen bara tjura lite på sängen i kanske en och en halv minut, sen ville hon ha en kram och då var allt bra igen, och hon hade fattat vad jag hade sagt! :) allt var frid och fröjd och alla var nöjda och belåtna, särskillt lillasyster som fått leka med mig alldeles själv i typ två minuter! :)

Av Fredrika - 19 april 2009 22:07

Jag är väldigt trött och ska sova nu. Har en lång "att göra" lista imorgon... Är för trött i huvudet för att komma på något mer att skriva. Måste Klura på något man kan ge till pappsen när han fyller år på onsdag. Förslag någon?

Av Fredrika - 18 april 2009 21:44

Grattis kompis på 20 års dagen! Hoppas det känns bra att vara stor! Det är allt jag orkar skriva, har varit på dans. Mycket jobb, mycket gnäll och mycket dans. Lite jobbigt då både de från Herrljunga och vårgårda vill dansa med en samtidigt!

Av Fredrika - 17 april 2009 18:06

Skönt att vara ensam! Har faktiskt inte varit någon som har stört mig idag! Alla kanske har känt på sig att jag vill vara själv!


Nu har jag för övrigt försökt med nästan allt för att bli pigg, först sov jag lite, sen drack jag massor av kaffe, efter det slank det ner en STOR mugg med te... Inget som har hjälpt. Kanske ska ut och traska?! Kan det vara så att det är frisk luft hjärnan behöver!? Men i så fall ska jag traska ensam, behöver fan ingen som tjattrar hål i hjärnan på en. Det klarar jag fint själv, nä jag behöver lugn och kanske lite frisk luft! Måste duscha också, ska ju praktik-jobba hela helgen. Lär inte hinna med något annat.


Sen blir det jobba/leka här hemma på måndag antagligen plus två spellektioner. Suck. Ser inte från emot det här! Men jag är ledig nästa fredag! :) efter halv fyra i alla fall!!!!

Av Fredrika - 17 april 2009 14:40

Idag är jag så fruktansvärt trött. Orkar knappt ens gå ner för trappan... Inte roligt.


Har fått post idag igen, måste vara ledig ytterligare en dag från praktiken... Har ringt dit också, men de har inte haft lust att prata med mig just då. Glömde att prata med dem när jag var där och hämtade folk igår. Är man puckad så är man.


Har haft hicka tre gånger idag. Verkligen inte roligt!


Mår inte alls bra och det som stör mig mest är att jag inte vet varför jag mår som jag gör (för det kan ju inte vara att jag har jobbat för mycket.) hoppas det blir bättre tills imorgon, då väntar ju jobbet igen!

Av Fredrika - 16 april 2009 14:22

Tråk på jobbet. Ingen här, och jag har redan städat klart... Jobbar mellan 11 och 21 idag. Är ledig imorgon! Min enda lediga dag den här veckan! :) jobb hela helgen, sluta sent och upp tidigt... Hatar 06:36 tåget!!! Men idag har jag bilen så nu är jag glad! :) Nä, nu ska jag gå och hämta folk på dc! Tjing-pling!!

Av Fredrika - 16 april 2009 13:39

Till lunch åt jag: 428 kcal varav ca 11 g fett, ca 73 g kolhydrater, ca 11 g protein! Herregud, jag kommer bli tjock! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards