Alla inlägg under juli 2009

Av Fredrika - 27 juli 2009 19:23

Jag är så jävla trött. Orkar inte göra något mer nu. Vill vara ledig snart!!!

Av Fredrika - 27 juli 2009 10:15

Jobbar i Borås idag, ser ut att bli en härlig dag! Det fanns färdtjänst som funkade! Ska åka ner till stan vid elva, och hem vid halv två. Passade utmärkt! :) Här är vi glada idag förresten! Skrattar och sover lite emellanåt med ett leende på läpparna! Underbart!

Av Fredrika - 26 juli 2009 18:55

Städat halva huset idag, jobbigt och tråkigt... Mera jobb lär det bli i augusti också, en som blivit sjuk... Men det betyder också mer pengar! :) och mindre fritid... :(

Av Fredrika - 25 juli 2009 14:39

Påväg till jobbet! Sen, sen, sen!!!!! Och jag ska laga någon konstig kött-mat som jag inte kan! Blir ju bara bättre och bättre det här!

Av Fredrika - 25 juli 2009 13:21

Fick ett sött sms! Det ska jag spara och ta fram när jag är deppig! Då kommer jag må mycket bättre! Är ensam hemma i helgen. Tråkigt... Mamma, pappa och syster är i Arvika. Ska jobba kväll både idag och imorgon, ännu tristare. Blä. Tror att våran tv har gått sönder också, typiskt.

Av Fredrika - 24 juli 2009 20:45

Idag kära vänner, har jag inte uppdaterat särskillt mycket fast jag varit hemma hela dagen. Men jag har faktiskt haft annat för mig, viktigare saker! ;) så jag orkar inte göra det nu heller! :)

Av Fredrika - 23 juli 2009 21:22

Jag är nöjd med det jag handlat! Imorgon ska jag slappa, stör gärna! :)

Av Fredrika - 23 juli 2009 20:06

Jag har haft en skön dag i Göteborg idag! Fast det spöregnade! Gick i min älsklingsaffär hur länge som hellst! Jag tycket det är gör-kul, men det är bara jag!

Ovido - Quiz & Flashcards