Alla inlägg under juli 2009

Av Fredrika - 13 juli 2009 20:41

"När jag tror att jag har lidit tillräckligt så kommer det mer problem. Då plötsligt räcker jag en bit till?!"

:)

Av Fredrika - 13 juli 2009 20:36

"Tänk om spegelbilden kunde le först någon gång. Att det alltid ska vara jag som börjar..."

Av Fredrika - 13 juli 2009 14:52

Jippie! ÄNTLIGEN har man slutat jobbet! :) Börjar inte förrän imorgon klockan ett! Nu ska jag äntligen, äntligen, äntligen hem och SOVA!!!

Av Fredrika - 13 juli 2009 06:54

Då har man varit igång en timme redan då! Då är det bara två kvar som ska upp... Klagar? Nejdå, jag tycker det är jätte...kul... :( sovit hela natten? Det är klart jag (inte) har...

Av Fredrika - 11 juli 2009 21:27

Roligaste: "Ja ha inte drukkit e nytker kaan ja kåmma örev??????" Jag tror inte personen i fråga var heelt nykter ändå...


Det nästroligaste messet: "Jag kommer lite för tidigt, hinner bara med en tråkig snabbis" Det är inte lätt när man är tidig... :)

Av Fredrika - 11 juli 2009 17:02

Har varit i Hjo idag. Inhandlat örhänge och gaffelring! Gör-snygg om jag får säga det själv! En typiskt mig ring! :) Jag tror att jag ska fortsätta på min läskiga döskalle tavla nu! Den kommer bli äcklig! Mohaha! :)

Av Fredrika - 10 juli 2009 21:31

"I australien har vissa operatörer tjänsten fyllespärr så att man undviker att skicka pinsamma sms. Tjänsten funkar så att det omöjliggör att skicka exempelvis sms på natten (då man vanligtvis är på örat) Kanske något för oss i sverige?" Jag läste detta idag och blev glad! Jag vill också ha Fyllespärr! :) kommer det till Sverige är jag först att skaffa! Haha!

Liv

Av Fredrika - 10 juli 2009 21:29

Säga vad man vill om min förmåga att skapa mitt liv. Jag har i alla fall börjat drömma om att planera.

Ovido - Quiz & Flashcards